پانتومیم یا لال‌بازی، یک بازی شادی‌بخش است که می‌تواند بین دو گروه یا دو نفراجرا شود. گروه اول یک کلمه یا عبارت چند کلمه‌ای انتخاب می‌کند. یکی از اعضای گروه دوم داوطلب اجرا می‌شود و گروه اول به آهستگی کلمه را به نفر اجرا کننده می‌گوید. نفر اجرا کننده رو به هم‌گروهی‌هایش می‌ایستد و تلاش می‌کند بدون لب زدن یا هرگونه کلام، کلمه را برای دوستانش اجرا کند. هم‌گروهی‌های او با بیان حدس‌هایشانتلاش می‌کنند سریع‌تر به کلمه نزدیک شوند.

گاهی عبارت سوال چند کلمه‌ای است. در این حالت اجرا کننده در ابتدای اجرا با نشان دادن شماره کلمات با انگشتان دستش، تیمش را راهنمایی می‌کند. مثلاً با نشان دادن عدد سه، به دوستانش فهماند که سوال سه کلمه‌ای است.

 

هر چند محدودیت مشخصی برای تعداد کلمات عبارت پیشنهادی وجود ندارد اما بهتر است حداکثر لغات هر پیشنهاد، به سه کلمه محدود شود. همچنین بهتر است زمانی حدود 2 یا 3 دقیقه از ابتدا تعیین شود و اجرا پس از این مدت زمان قطع شود. پیشنهاد کلمه و جمله برای پانتومیم و موضوع پانتومیم برای اجرا را در متن پیش رو بخوانید.
360درجه کلمه ,پانتومیم ,گروه ,کننده ,می‌کند ,عبارت ,اجرا کننده ,برای پانتومیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وب سایت تفریحی واسه تو پرتال تفریحی ، اجتماعی پاتوق ایرانیان کارتون فن خدا .Anyway فیلم بان دانلود جدیدترین فیلم های سینمایی و سریالی پرتال آهنگسازان و صدابرداران ExamsTrainer